Eeuwigheid.

Image

Ik wil je beschrijven, over je schrijven, je uitkleden tot er geen letters meer over blijven. Laat me spelen met woorden, want zo kan ik je grijpen, ligt jouw zijn voor een klein deel in mijn handen. Ik hou je vast met woorden en omarm je met zinnen want jij bent mijn alles en alles is niets als we erover zwijgen. Laat me spreken en jouw naam beminnen en laat me je leven door adjectieven aan elkaar te spinnen. En als ik me prik en eeuwig zou slapen, dan hoop ik dat jij mijn eeuwigheid zal zijn. En als je me kust en vraagt te ontwaken, laat mij dan jouw eeuwigheid zijn.

Leave a Reply

