Onze dromen als wolken

3405877734_d3b40b245e_large

Met mijn handen wil ik je terug opbouwen. Elk geschonden deel van je ziel zal ik met mijn vingers omklemmen. Ik laat je nooit meer los. We zoeken samen naar een plaats voor je verdriet. Steun maar op me, laat mijn vingertoppen je tranen drinken. Ik zal er zijn tot je weer torenhoog boven de wereld uitsteekt en we samen onze dromen als wolken kunnen vastgrijpen. Wanneer ik val zullen jouw armen me behoeden voor de breekbare ondergrond. Jouw handen, nu sterker dan de mijne, kunnen me nu terug opbouwen. Hand in hand zullen we elkaar liefhebben. Twee wolkenkrabbers die elkaar beschermen tegen elke vorm van tegenwind. Laat me maar nooit meer los.

————-

Froe ♥

Leave a Reply

